HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Eredmények

2013.01.01. 20:32 :: Kriszti_

33éves kor, két óvodás korú kisfiú, 100nm-es háztartás, egy férj és nyári kezdet, a legnagyobb melegben. 
Elég volt, belevágtam. 

6 hónap távlatában az eredmények (súlyban valójában csak az utóbbi 3,5 hónap alatt történt változás):

súly: - 7-8kg

mellkörfogat: - 3cm

mell alatti körfogat: - 8cm

kar(bicepsz, nem feszítve): - 1cm

derék: - 5-6cm

köldök: - 8cm

csípő: - 5cm

comb: - 4cm

vádli: -0cm

Nagyon sokat fogok írni az eredmények alakulásáról, a "miértekről" és "hogyanokról". Ide csak magát az EDDIG elért eredményt szerettem volna kitenni. 

Megjegyzés: a nadrág 44-es, a régi méretem :) DSC_0449_resize.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr384991008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása