HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Insanity, az a 63nap

2013.01.09. 09:51 :: Kriszti_

screen-shot-2011-03-14-at-11_22_27-am_1357721608.png_485x365

Július 5.-én este futottam bele egy amerikai edző, Shaun T: Instanity edzésébe. Ez magyar fordításban "őrület"-et jelent és ez szó szerint igaz. 

Akkor éreztem, hogy ez az! Sikerült beszerezni és másnap (!!!) reggel elkezdtem. Akkora szenvedéllyel beszéltem róla és fogtam bele, hogy a férjem érezte segítenie kell. Vállalta, hogy minden reggel ő reggelizteti a gyerekeket. Eleinte csak 30 percesek voltak az edzések, esetleg 40. 
Nagy erőt adott, hogy ezt csinálom. 2 hét után centikben volt mérhető az eredmény. Elképesztő löketet adott. Elmondhatatlan volt. A legnagyobb melegben csináltam, kinn 35, benn 31 fok volt, a ventillátor maximális sebességgel ment a szobában, hogy ne ájuljak el, de nem adtam fel. 
Hihetetlen nehéz volt, nagyon kemény munka. A ruháim csatakosra izzadva. Hajamról csepegett az izzadtság, kezem-lábam remegett az edzések végén.

A kezdeti lendület, ami az eredményeket illeti, gyorsan visszaesett. A kitartásom viszont töretlen volt. Folyton előtte - utána fényképeket nézegettem az interneten, hogy motiváljam magam és azt éreztem, hogy, ha ezt végig csinálom, akkor mindent. (az edzésprogram 63 napos) 
Az utolsó hetekben volt egy komoly lelki törésem, mivel kilóra egyetlen grammot sem fogytam. Hiába biztattak az ismerősök, hogy nem a kiló számít én láttam, éreztem, hogy azért nem fejlődöm, mert nem bírom el a súlyomat :( 
Ami változott az az állóképességem. A kitartásom! Főleg, mert nekem eddig olyanom nem is volt! Meghaladtam önmagam. Soha ilyen kitartó nem voltam semmiben, de sajnos fogyni nem fogytam egy dekát sem a 63 nap alatt. 

Éreztem, hogy valami lelki gát van bennem. Próbáltam oldani különféle módszerekkel, de nem ment. (Szellemgyógyászhoz jártam, talp- és hasmasszázsra, testgyertyáztunk, beszélgettünk)
Vége lett az Insanitynek és tudtam, hogy a mozgás az életem részévé vált, nem hagyhatom abba. 

Insanity után el szerettem volna kezdeni az Asylum nevű edzésprogramját Shaun T-nek, de láttam, hogy ez nem a magam fajtának szól, majd, ha minden feleslegem leadtam lesz érdemes foglalkoznom vele, alakformálás és állóképesség javítás gyanánt, most nekem le kell fogynom


/Később belefutottam egy jó írásba, ami azt feszegette pontosan mire is jó az Insanity és egyértelműen egy olyan edzésforma, ami a tüdő kapacitást növeli, a szív erősségét és az állóképességet. Nem fogyasztó edzés, mivel az edzés során olyan magas tartományban tartja a pulzust, ami már a zsírégető tartomány fölött van jóval. Természetesen sokaknál idéz elő fogyás és legfőképp centiméterben mérhető alakváltozást, de leginkább növeli az izomtömeget, szálkásít!/

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés Insanity

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr605007770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása