HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Insanity képekben

2013.01.09. 10:19 :: Kriszti_

Az első kép az első 2 hét eredményét mutatja. Számomra ez az eredmény akkora lendületet adott, hogy az elmondhatatlan. 2hét_resize.JPG

A második képen a harmadik hét elejéről és a program végéről találtam egy képet. Nos itt már látszik, hogy számottevő változás nem történt! 
1,5hónap_resize.JPG

A harmadik képen az első nap és az utolsó nap készült fotó látható a hátamról. Ennyit sikerült ledolgoznom.

FBhát_resize.JPGKicsit vonakodtam ezeket a képeket feltenni, de úgy érzem így hiteles. 
Egyébként nem volt könnyű találni ezeket, mivel szinte csak levetkőzve fotóztam magam, edző- és fürdőruhában. Úgy látszott igazán a változás, de olyat azért csak nem tehetek ide!

Szólj hozzá!

Címkék: Eredmény Insanity

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr725007838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása