HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Első hét letudva

2014.01.17. 20:37 :: Kriszti_

image_1389987150.jpg_600x415

Persze még a vasárnapi streching hátra van, de az már felüdülés lesz a mai dupla edzés után,

 Igen, ma dupla etáp volt! Egy láb edzés és a hétfői cardio ismétlése! Kemény volt, de nagyon lelkes voltam és végig nyomtam! Élvezettel! Be kell vallanom imádom Shaun T-t, nagyon tud lelkesíteni, megdolgoztat, de mindig épp akkor mond valamit, amikor már rámfér a lelkesítés, vagy ha épp lazítanék egy gyakorlaton! 

Holnap, vagy vasárnap fotózni is tervezek, mert határozottan érzem a változást!

írok majd bővebben, de a kicsi után ma a nagyobb fiacskám lett lázas, elfáradtam délután is....

Szólj hozzá!

Címkék: edzés Focus t25

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr715766421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása