HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Kétségeid vannak? Nyomás edzeni!

2014.01.24. 20:27 :: Kriszti_

image_1390591645.jpg_480x480

Hihetetlen büszke vagyok magamra! Nehéz napjaim vannak, mert valamiért rosszul/nem alszom!

Velem ilyen nem nagyon szokott előfordulni, irtó fáradt is vagyok, mivel az edzéseket is becsülettel csinálom, nemcsak a normál napi rutint!

Ma bevallom kétségeim voltak, hogy akár csak egy edzést meg fogok csinálni! El is szaladt a nap, de valamikor 5 és 1/2 6 között, mikor a férjem abbahagyta a munkát és leült a gyerekekkel játszani megráztam magam és átvettem az edzős ruhát! Azt mondtam magamnak a "könnyebbiket" a két mára előírt edzés közül, ami nem olyan ugrálós lenyomom!

ab intervals=has edzés, mint olyan elég kegyetlen! Mire vége lett mosolyogva tettem be a másikat, ami a lower body=alsó test edzés=láb

Hát gyerekek.... Remegő testtel, de annál elégedettebben ültem le a vacsorához! 

Szívből ajánlom mindenkinek ezt a megoldást rosszkedv ellen!!!! (Aki aktívan edz tudja miről beszélek...)

"ha kétségeid vannak, nyomás és edzeni!" Angolul rímel, magyarul nem :)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés Focus T25 Kétségek

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr555780269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása