HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Már folytatom is

2014.01.28. 21:13 :: Kriszti_

2761166_3454319_lz_1390939958.jpg_600x450

Már itt is vagyok :) ("túl vagyok rajta")

A mai edzés a Speed 1.0 volt. Ez az edzés a sebességről szól. Jó gyors ugrálásos részek kis nyújtó etápokkal tagolva. Eléggé felpörgetett. Most ez a kedvencem azt hiszem :) 

A fülemről két szóban, hátha valakinek hasznára válik: évek óta szenvedek visszatérő fülgyulladással (már mindenen túl vagyok) tegnap, ahogy ide kerestem képet belefutottam valamibe, amit még nem próbáltam. Bázisolajban (akár oliva, de mandula, jojoba olaj is remek) feloldva pár csepp levendula olajat a fül alá közvetlen bemasszírozni 1 cseppet és várni a csodát. Néhány óránként ismételtem. Akitől olvastam gyermekkora óta szenved a füleivel és a kisfiának is előjött 1 évesen. Neki nem akart antibiotikumot, vagy antibiotikumos fülcseppet adni, így kipróbálta és 24 óra alatt elmúlt a gyulladás. Nos nekem PONT ez a 24 óra kellett, tegnap délután-este kezdtem, ma estére kutya bajom. HIHETETLEN!! :) DE IGAZ :) 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés Focus T25

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr95787129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása