HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Háj vs. Izom

2014.01.24. 16:48 :: Kriszti_

image_1390578540.jpg_736x477

Azoknak szeretnék mutatni valamit, akik a mérleg mutatta számok bűvöletében élnek!

A fenti képen jól látható, hogy egy női test növekvő súllyal milyen döbbenetesen más képet tud mutatni!

A lényeg tehát, amit a tükör és a ruhák mutatnak, no meg ahogy érzed magad! 

Persze a fotelben ülve, esténként nassolva ne dőljünk hátra nyugodtan, ha a mérleg nem mozdul, nem várhatjuk, hogy csinosabb, tónusosabb legyen a testünk!

Ha azonban kitartóan edzünk és okosan étkezünk érdemes hetente egyszer jó alaposan megnézni magunkat a tükörben, felvenni egy olyan nadrágot, amit régen viseltünk. Lehetséges, hogy meglepetés ér bennünket!

Azért írtam, hogy jó alaposan érdemes szemügyre venni magunkat, mert volt olyan, hogy én a várandósságok által megviselt hasamo  a bőröm változásán vettem észre, hogy bizony fogyásnak indultam. 1-2 héten belül pedig már a ruhákon is érezhető volt a változás!

 

Szólj hozzá!

Címkék: izom háj

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr115779945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása