HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Kihagyás, vérvétel, újrakezdés, diéta

2014.03.06. 15:49 :: Kriszti_

image_1394116959.jpg_600x800

Megint kihagytam jópár hetet :( az ok térdfájdalom....

 

Úgy tűnik, ha én Shaun-T edzései akármelyikébe kezdek térdsérülés a vége. Pedig sokkal kisebb súllyal és tudatosabban, nagyobb odafigyeléssel fogtam hozzá! Nem is volt hirtelen a sérülés, inkább azt mondanám a korábbi sérülés kezdett el fájni és akármennyire is nem akartam, észre kellett vennem, hogy naponta jobban fáj....

 

Közben voltam egy sok mindenre kiterjedő vérvizsgálaton. Kiderült, hogy komoly vas-, és D-vitamin hiányom van, illetve vérszegény vagyok. Éz indokolja a fáradékonyságomat, talán a sérülékenységemet is.

Az inzulin rezisztenciám viszont szépen javul, a mostani értékeim a két évvel ez előttiekhez képest nagyon jelentős javulást mutatnak. Erre már nem írna egy orvos sem gyógyszert. Sajnos (vagy mégsem?) benizonyosodott, hogy nekem csak ez a diéta segít, nemcsak fogyni, hanem az eredményeimen és a közérzetemen javítani is.

 

Az inzulinrezisztencia diétát viszont kb. 3hete újrakezdtem. A közérzetem sokat javult, újra fel tudok kelni korán, hétvégén is korán kelek és rendszer került az életembe az étkezések miatt.

Tegnap edzettem újra, lassabb, csendesebb súlyzós edzést. Hát gyerekek, délután már alig tudtam lemenni a lépcsőn, ma még rosszabb. Legyengültem... Építhetem magam újra :( nem tudom a diéta is közrejátszik, vagy csak a kihagyás....!?

Nem szeretem a kényszerpihenőket! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr815846358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása