HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Az áttörés

2013.01.11. 12:04 :: Kriszti_

jump-for-joy_1357902232.jpg_700x465

Elkezdődött az óvoda a fiúknak, a megállapodásunk a férjemmel az lett, hogy ő viszi reggel a fiúkat, addig én edzem, délután 1 órára pedig én megyek értük. Ez mai napig így működik. 

Aerobic edzéseket kerestem. Nem fogjátok elhinni, alig találni! Hagyományos aerobic kevés van. Talán már unalmas annak, aki évek óta foglalkozik ilyesmivel. Rengeteg alakformáló, zumba, step és egyéb mozgásforma van a videó megosztó portálokon, de a régi jól bevált aerobic szinte alig fellelhető. 
Találtam azért egyet és azt váltogatva a korábbi tae-bo edzéssel elkezdtem heti 5 alkalommal csinálni.

Láss csodát elindult valami. Lement kb 1 kg 1 hónap alatt. Nem akartam hinni a szememnek. 
Ez alatt napi 5-6x étkeztem 2,5-3 óránként úgy, hogy délután már csak fehérjét és zöldséget ettem, kifejezetten szénhidrátot nem. (no pékáru)

Közben eljutott hozzám egy könyv, amit a body.builder.hu oldalon tett közzé az oldal szakmai tanácsadója a testépítésről. A könyv egyik leglényegesebb információja számomra az volt, hogy az izom építés zsírégető hatású. Azt gondoltam súlyzót majd csak akkor veszek a kezembe, ha már lefogytam és formálni szeretném magam. 
A könyv írója szerint a zsírégetés és az izomépítés karöltve járnak. A súlyzós edzések energiát emésztenek fel és, ha vannak izmaim akkor pusztán az, hogy itt ülök és gépelek is fogyással jár, mivel az izmaim energiát igényelnek a puszta létükhöz is és emiatt hatékonyabb és gyorsabb az anyagcserém. 

Elkezdtem hát a könyv által javasolt alapozó edzést, ami egy teljes testet átmozgató, kis súlyokkal végzett gyakorlatsor. Ezt heti 3x csináltam heti 2 aerob edzéssel. 
Ez napi 1 órámat vette igénybe minden reggel. 

Táplálék kiegészítő gyanánt edzés után iszom egy fehérje shake-t és ha nem felejtem el akkor edzés előtt egy L-karinitin nevű anyagot iszom meg, ami segíti a zsíranyagcserét beindulni MOZGÁS HATÁSÁRA! (önmagában ez az L-karnitin semmit sem tesz, csak mozgás hatására indul be a zsírégetés)


Ezt az edzést kombinálva elkezdtek leolvadni rólam a kilók, még akkor is, ha valamilyen probléma miatt 1-2 hét kimaradt és semmit sem edzettem. Nagyjából 2 hetente leadtam 1kg-t. 

Karácsonyra majdnem 8 kg-t sikerült leadnom szeptember első hetétől, 3,5 hónap alatt. 
Ez egy olyan fogyás, ami tartós, centikben és kilókban is megmutatkozik. 

Jól látható, hogy a bicepszem és a vádlim centire nem változott, de a vádlim 100%osan zsírmentessé vált, színtiszta izom, míg az előtt zsíros, puha vádli volt ugyanezzel a körfogattal, a bicepszemen még van mit csiszolni, de komolyan változott az összetétele. 
A combom nagyon puha és tónustalan volt. Most ha kitörés, vagy két oldalra kitett lábbal hajlítást végzek már kirajzolódik néhány a 4 fejű combizmomból és sokat formásodott annak ellenére, hogy azért még van puha része. 

Szólj hozzá!

Címkék: Eredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr885012023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása