HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Újabb fogyás

2013.12.11. 15:11 :: Kriszti_

image_1386861293.jpg_1026x1789

Hosszú ideje nem írtam.... költöztünk, nem is egyszer, nem volt internetem, nem edzettem... 

Elképesztő időszak van a hátam mögött, magam sem hittem volna, hogy ez bekövetkezik, de elértem lánykori alkatomat, sőt, meg is haladtam... a nagyon sok évre, évről évre hiába kitűzött célom elértem, meghaladtam és új célt keresek...

66kg volt a célom, de már 62-63körül járok, teszek fel hamarosan képet is, csak új telefonom van, amit nem olyan könnyű szinkronizálnom a számítógéppel, de igyekszem és rögtön meg is osztom a fotót magamról...

Edzeni nem sikerült az utóbbi hónapokban, az önismereti utamon viszont sokat tapasztaltam. 
Volt Milka csokizós időszakom is nemrég... upsz, ezt egy fogyós blogon? hát igen, őszinte vagyok... a vegánságom megtörtem, ettem némi tejterméket és igen, csokit is, sőt kakaós csigát is, boltit... nehéz időszak volt lelkileg. Még tart, de mivel testi tüneteim lettek (viszketés) és hízni sem szeretnék felhagytam ezekkel és tisztán vegán étrenden vagyok újra. 

A diétát igyekszem újra tartani és az új cél 57kg, te jó ég el sem hiszem :) és aztán az, hogy izmosodjak!!! Most már formásodni szeretnék, bár már így is el tudom fogadni és szeretni a testem még sokat faragnék rajta. 
Viszont elestem, sérült a bokám, így hetek óta hiába álmodom az edzés újrakezdéséről. 

Nem adom fel azonban, nagyon kíváncsian várom mit bírok így ezzel az új, könnyebb testtel! :)

Mostani méreteim: 

derék kb. 85cm, volt ez 92, és több is

csípő 100cm körül, ez 112 is volt

comb kb 54cm (a legvastagabb részen, ez volt 61cm is)

kar 29 (volt 32is)

ezek hozzávetőleges méretek, régebben mértem, emlékezetből írom :)

teszek fel egy tavaly év végi képet

Szólj hozzá!

Címkék: Eredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr85686163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása