HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Az utolsó alaptétel

2013.12.24. 09:53 :: Kriszti_

image_1387874789.jpg_500x500

"Étkezz tisztán, vedd komolyan a testedzést és tónusossá válsz"

Nyolcadik szabály: lefekvés előtt lehetőleg 1.5-2 óra teljen el a vacsorától!

Ennyi idő elég ahhoz, hogy a gyomor megkönnyebbüljön és ne teli hassal feküdjünk le! És legfőképp azért, mert jó, ha még mozogsz (rendet raksz, teregetsz...) az utolsó étkezés után

Ezekkel a viszonylag könnyen betartható szabályokkal garantáltan le lehet fogyni heti 1 kg-ot, ami tartós, egészséges fogyáshoz, testképhez vezet. A fogyás ilyen ütemét a bőr is remekül követni tudja és hozzá tud alakulni a kisebb zsír réteghez! 

Én jelenleg kb 20kg-mal vagyok kevesebb, mint tavaly tavasszal. Bár nem a teljes mennyiséget fogytam ezzel a módszerrel. Nagyon sok mindent kipróbáltam magamon.a teljesség igénye nélkül :heti 6edzés és fehérje diéta, Bicserdysta étrend (reggeli nincs, az ebéd kenyér és gyümölcs, a vacsora kenyér és zöldség), ph-diéta (napi kb 7 liter vizet ittam ez időben), nagyon kemény edzés heti 6x (indanity)... Az igazi kilókban mérhető fogyás akkor indult meg, amikor elkezdtem így élni! Mostanra belassult, meg-megáll, mivel ilyen-olyan okból nem tudtam fenntartani ezt az életmódot, most kezdem újra és le fogom adni azt a maradék néhany kg-t mikötben egyre többet teszek azért, hogy tónusossá váljon a testem!

Amit elértem, a korábbi énemhez képest, hogy már legtöbbször örömöt okoz tükörbe nézni!

Ezt kívánom neked is!

Szólj hozzá!

Címkék: étkezés; Eredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr275706909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása