HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Egy kis "nosztalgia"

2014.01.20. 14:58 :: Kriszti_

2012j_nius_2014jan2_1390226299.jpg_1152x648

Találtam egy albumban 2 képet magamról, amik 2012 nyarán készültek. Mellétettem egy most hétvégi képet és azt kell mondjam jó ránézni. 

A jelen állapottal sosem vagyok elégedett, biztos ismeritek ezt az érzést, de ha így egymás mellé teszem a két képet, akkor azt gondolom örülhetek annak, amim most van. 

Szólj hozzá!

Címkék: Eredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr805772129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása