HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Visszatérés 2. ?

2013.08.08. 12:06 :: Kriszti_

your-retirement-plan1_1375955907.jpg_500x344

Szégyellhetem magam! Benéztem, sok sok idő után és mit látok? A blog él, olvasói vannak én pedig eltűntem és nem írok semmit. 

Épp a túlélésért küzdök ebben a melegben és az edzés is hibádzik pár napja. Pusztán azért, mert képtelen vagyok kipihenni magam és korán kelni. 

Az utóbb hetekben hajnalban futni járok, pontosabban futni tanulok. Intenzív gyaloglást és futást váltogatok, hogy eddzem magam. 

A súlyom egész jól alakul. 4 hét alatt újabb 4kg-t fogytam. 

A titok a táplálkozásban rejlik. Elkezdtem időre enni. 

Reggeli legkésőbb 7órakor. Csak lassú felszívódású CH (szénhidrát) és csak 30 Ch-t tartalmazó étel jöhet szóba. 
Ez nálam 5dkg saját sütésű teljes kiőrlésű kenyér és némi nyers zöldség (paprika, paradicsom, retek uborka CH-ja nem számolandó)

A 10 órai reggeli után 3 órával 10óra körül. (a titok, hogy 2nél több, de 4él kevesebb óra teljen el 2 étkezés közöt!!)

Ez 20gr CH, amiből 10 lehet gyors felszívódású (pl. tejtermék) Mivel én nem eszem tejterméket nálam 1 xilites nápolyi szokott lenni a gyors Ch. Amúgy vagy kenyeret eszem egy picit, vagy 3dkg zabpelyhet kókusztejjel, napraforgó maggal, lenmaggal, kókusszal, fahéjjal ízesítve. 

Az ebéd 13órakor 50gr CH. A dőzsölés. Bár ha gyors Ch-okkal telített az étel, akkor nem nagy mennyiség. Én itt is inkább lassút eszem csak, teljes kiőrlésű tésztát esetleg (csak heti 1x). Krumplit egyáltalán nem szinte, max. egy főzelékben 1-2 kockát (pl. zöldbabfőzelékben)

Uzsonna 20gr CH ez lehet csak gyors. Itt lehet gyümölcsöt enni. Nem könnyű kibírni, nekem ez a legnehezebb része, hogy gyümölcsöt nem ehetek akármikor és főleg nem ehetek túl sokat. 

Vacsora 19órakor 40gr Ch, ez is bőségesen elég szokott lenni, akkor is, ha szinte nincs semmi itthon és csak kenyeret eszem zöldséggel. 

A nagy változások, mióta így étkezem:

- Heti 1kg fogyás

- szénhidrát-, édesség éhség teljes elmúlása, gyakorlatilag nincsenek falási rohamaim, régen voltak bőven, akárhogy étkeztem, edzettem

- az erőnlétem is javult és ha nem volna ilyen meleg kevesebb alvással is beérném, ill. most sem alszom sokat, csak későbbre tolódott minden, így inkább úgy fogalmaznék, képes vagyok korán kipattanni az ágyból és 6kor edzőcipőt húzni ;)

Ez van velem mostanság. Igyekszem majd beszámolni a futásom alakulásáról is!

Szólj hozzá!

Címkék: étkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr45451062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása