HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Hóhelyzet

2014.01.29. 20:06 :: Kriszti_

winter_season_snow_lanterns_lamps_situation_1920x1080_wallpaper_www_wallpaperhi_com_79_1391022230.jpg_800x450

Semmi extra, de mivel elég sokat autózunk a nap folyamán szinten kellett tartani a kertet, ami kb 50méter két soros autóbeálló 4x-i letakarítását jelentette + kapu belső és külső kiszélesedett részét és a garázs bejáró lejtőjét. Ez nettó 3 óra lapátolás-seprés kezdetben nem megfelelő célszerszámmal. Röhej, de megszámoltam, a kis partvisommal 8x (!) kellett egy partvisfejnyi szélességben söpörnöm mire tiszta lett a felület. 

Azt kell mondjam hihetetlenül elfáradtam. Viszont igyekeztem kihasználni a jó és tiszta levegőt és nagyokat lélegeztem. 

Késő délután még szánkóztunk egyet a gyerekekkel és "pihenésképp" letakarítottam a szomszéd bejáróját és a két ház előtti úttestet is :) fanatikus, őrült, tudom, de élveztem na. 

Így a mai edzést ez helyettesítette. Eléggé komolyan érzem a hátam, derekam, oldal hasizmaim... :) 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr55788852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása