HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Visszatértem!

2013.02.21. 11:42 :: Kriszti_

rocky2_1361443279.jpg_618x432

Kb 5 hetes kihagyás után újra itt vagyok!

Egészségügyi okokból nem tudtam edzeni és gép előtt is más okból, nem sokat töltöttem, így nem írtam ide sem, de újra itt vagyok. 
Az edzések jövő héten folytatódnak és talán írok pár sort a mögöttem levő hetekről is, no meg folytatom a tavaly nyáron elindult történetet is!

A lényeg viszont, hogy végre VISSZATÉRTEM!

Szólj hozzá!

Címkék: kihagyás

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr605095833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása