HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Eltűntem

2013.03.26. 15:35 :: Kriszti_

aptenodytes_ashamed_1364308387.jpg_1488x1984

Roppantul szégyellem magam, hogy így eltűntem. 

Szorgalmasan jártam a terembe heti 5x, aztán lett egy fülgyulladásom, ami máig tart, így 4 napja kényszerpihenőn vagyok. 

Közben sok minden történt, a diétám szépen tartottam és elkezdtek lazulni a nadrágok. 
Rengeteget és még többet olvastam és olvasmányaim által újabb kapuk nyíltak ki bennem, újabb korábbi tapasztalataimat sikerült megértenem. 

Írok ezekről hamarosan, ígérem....


A pingvin pedig továbbra is a világ egyik legcukibb madara :) 

Szólj hozzá!

Címkék: kihagyás

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr155173852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása