HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Magyarázat+tervek

2013.02.24. 14:42 :: Kriszti_

Egészségügyi okokból maradtam távol. Változás állt be az életemben, emiatt abba kellett hagynom az edzéseket, fenekestül felfordult az életem. Annyira ellazultam, hogy néha ettem csokoládét, szójatejszín habot, gesztenyepürét is.

Ami a csoda, az életmódváltásomnak és a korábbi sok edzésnek köszönhetően azonban egyetlen kg-ot sem híztam ez alatt, az 5 hét alatt. Ez csodával határos számomra és nagyon hálás vagyok a testemnek, hogy ilyen ügyesen tette a dolgát. Regenerálódott és közben meghálálta önmagam lelki jutalmazását, gyógyult, de közben nem indult hízásnak!

Aggódtam némiképp, mert miközben nem edzettem és ettem olyasmit, amit egy igazi diétás időszakban nem szokás volt némi bűntudatom, hogy ezt teszem. 6-7 keményen átedzett és diétás hónap után így elengedni magam... de így éreztem jól magam. Úgy éreztem, lelkileg, hogy jutalmazom magam minden megevett kocka csokoládéval, minden perccel, amennyivel többet aludtam, pihentem, edzés helyett.


Mondhatjuk, hogy megengedtem magamnak ezt a lazítást. Más kérdés, hogy mi okból történt mindezt.

Várandós lettem decemberben. Egy lélek meglátogatta a családunkat.

Azonban másfél hete úgy döntött ekkora részt vállal az életünkből és eltávozott. Így most, a tisztulást követően folytatom, ahol 5 hete abbahagytam és elérem nyárra a céljaim, visszaszerzem leánykori alakomat és feszességemet.

Apropó feszesség: megdöbbentő tapasztalás volt, hogy míg egyetlen dkg-mal nem változott a súlyom, egyetlen cm-rel nem nőtt a derék, vagy combkörfogatom, addig mégis máshogy éreztem magam a bőrömben, úgymond megpuhultam. Sokat vesztettek izmaim a feszességükből és tónusosságukból.


De most újra itt vagyok, hétfőtől újra a tettek mezejére lépek és jövök rengeteg írnivalóval is. Tele van a fejem, csak valamiféle rendszerbe kell foglalnom az ötleteimet! 

Ma pl. megkeresett egy szomszédunk, hogy adnék-e neki tippeket hogyan is tudna elindulni, 14kg-t szeretne fogyni. 

Elgondolkodtatott a beszélgetésünk, ő testesíti meg számomra azt a közönséget, akik miatt elkezdtem ezt a blogot. Kérdései és a válaszaim hatása segít körvonalazni hogyan érdemes megközelítenem ezt az érzékeny témát. 

Megígértem neki, hogy néhány alapelvet összeírok, amik mentén el tud indulni, pl. hogy, melyik napszakban mit érdemes enni, mikor érdemes először enni és az után hány óránként és mit. Mikor és mit érdemes inni, hogy az anyagcserénk felgyorsuljon és ezzel elérhetővé váljon az áhított fogyás beindulása. 

Nem könnyű téma, de mindent megteszek, hogy segítsek neki.

Szólj hozzá!

Címkék: kihagyás étkezés;

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr995101714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása