HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Focus T25 harmadik nap

2014.01.15. 17:29 :: Kriszti_

image_1389802833.jpg_600x418

Ez valami elképesztő! Reggelente csinálom a programot a reggeli és a tízórai között. (Valójában negyedszer csináltam már)

"csak 25perc" szoktam lelkesíteni magam (persze alapból imádom), mert az izomláz olyan méreteket ölt a testemben, hogy az hihetetlen!!

Már el is felejtettem... Amikor az insanityt csináltam emlékszem néha szinte végigfeküdtem a napot! Megtehettem, nyári szünet volt és 37fok, sehová nem mentünk napokig. De most iskola időszak van, ráadásul a kisebbik fiam beteg, így délelőtt is itthon van, mellette a sok egyéb dolog.... Nincs pihenés és éjszaka (a betegsége miatt) nincs alvás!

Olyan mértékű a fáradtságom, amit e nélkül az edzés nélkül nem ismernék! Ráadásul nincs az a nyújtás mennyiség, ami elég edzés végén!

De várom a holnapit!! Mert imádom! (És mert én már ma láttam eredményt a tükörben, ráadásul ruha nélkül!!)

"You call it: feeling sore! I call it: feeling ALIVE! " te azt mondod: fájdalmas érzés! Én azt mondom: ÉLETérzés!"

Szólj hozzá!

Címkék: edzés fáradtság focus T25

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr135759962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása