HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Fáj a fülem

2014.01.27. 20:16 :: Kriszti_

elven_ear_cuff_by_reo_sama-d5wtvvc_1390850023.jpg_1024x1252

Megint fáj a fülem :( ma nem tudtam edzeni! Egyszerűen át kellett gondolnom, hogy edzek és esetleg rosszabb állapotba kerülök, ami egy több napos, esetleg hetes kihagyásra kényszerít, vagy pihenek 1-2 napot és utána újult erővel meggyógyulva tudom folytatni az edzést. 


Az edzés egy életforma nekem - ez most picit annyiban nehezített helyzet, hogy egy konkrét programot csinálok - tehát semmi sem történik, ha kimarad 1-2 alkalom. Nem ér annyit túl szigorúan programhoz tartani magam, hogy az egészségem lássa kárát. 

Ezzel az írással magamat is biztatom és nyugtatom, mert lelkileg eléggé megtört, hogy nem edzhettem ma :( de erős vagyok és hamar rendbe jövök, pillanatok alatt újra ringben leszek :) 

Szólj hozzá!

Címkék: kihagyás

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr195785549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása