HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

FOCUS T25

2014.01.11. 17:52 :: Kriszti_

image_1389458617.jpg_650x782

Így majdnem másfél évvel az Insanity után elérkezettnek láttam az időt egy újabb hasonló kihívásnak.

Mai nappal elkezdtem Shaun T (az Insanity megalkotójának) egy újabb, ezúttal 10 hetes edzés programját a Focus T25-öt!

A lényege, hogy nem mindenkinek van 1 órája (vagy még több ideje) naponta egy edzésprogramra, mindezt ráadásul hetente 5-6 alkalommal. Mind élünk, dolgozunk, gyermekeink vannak, akiknek ilyen-olyan elfoglaltságai, van partnerünk, hobbink netalán, barátaink ;). Heti 5-6x 1-2 óra elég sok idő tud lenni. 

Nos, ezt szem előtt tartva alkotta meg Shaun T ezt az edzésprogramot. Arra törekedve, hogy ez alatt a napi 25 perc alatt kellően összezavarja a testet, hogy az ne tudjon alkalmazkodni a váltakozó terheléshez és így "kénytelen legyen" zsírt égetni és fejlődni.

Hivatalosan hétfőn kezdek, hogy a szombat legyen a pihenő napom és vasárnap (szerintem esténként) "csak" a nyújtó programot kelljen ledolgozni, de már ma megcsináltam az első napot. Mit mondjak, így kb. 4 órával edzés után zsibong az egész testem :) mi lesz itt holnapra :)

 

(magáról az edzés felépítéséről, a heti rendről majd egy másik postban)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés Insanity Focus T25

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr445753106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása