HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Éééés folytatás

2014.01.21. 21:38 :: Kriszti_

image_1390340065.jpg_235x348

Jól vagyok, elmúlt a hátfájásom és most már teljes értékű vagyok újra!

El kell mondjam imádom ezt a napi 25percet(+nyújtás)! Na jó, ahogy Shaun T szokta mondani :"a program után nagyon jól fogod érezni magad. Mondom UTÁNA!" Szóval utána imádom, hogy ma is végigcsináltam.

És, ha kétségeim volnának, hogy jól dolgoztam-e akkor a néha meglepően hamar ( ma pl. A du 6kor végzett edzés után már 1 órája igencsak érzem az egész testem) érkező izomláz segít megnyugodni, hogy igen, hatékony volt a mai is. 

A mai edzés neve Total body circuit, azaz az egész testet átmozgató edzésprogram. Volt benne sok ugrás, kitörés, squat (fél guggolás), statikus plank, majd jó sok mozgás, aminek a fekvőtámasz tartás a kiinduló pontja. Ugrás innen squatba és hasonló finomságok! 

De, ahogy a képen levő szöveg is mondja: a motiváció, ami elindít és a szokás, ami lehetővé teszi a folytatást! 

Elismerem, számomra addiktív hatású a mozgás! Már nem tudnék nélküle nyugodtan lefeküdni! Lehet bármilyen a nap, ha a napi mozgás adag megvolt, akkor egy valami biztos, hogy jó volt!

Szólj hozzá!

Címkék: Focus T25

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr285774253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása