HTML

lefogyhatsz

33éves kor, férj és két kisfiú, 200nm-es háztartás. Mégis belevágtam a nyári 35 fokos melegben, mert elég volt, változtatni, változni akartam.

Menü

Friss topikok

Címkék

Megtorpanás - kényszerpihenő

2014.01.20. 15:08 :: Kriszti_

back_pain-785166_1390226902.jpg_2197x1463

Tegnap egy rossz mozdulattól "meghúzódott" a hátam. 

Mondhatnám, hogy lumbágó, de nem az, mert nem a derekam, hanem annál feljebb. Valahol a melltartó és a derék között a felső egyharmadban. 
Elképesztő érzés volt, nem bírtam kiegyenesedni, se ülni, se állni, se feküdni!! Az éjszakám nyöszörgve telt. Férjem szerencsére bekent este és reggel is, mostanra már nem fáj annyira, de a reggeli edzést elhalasztottam. 

Úgy érzem képes leszek nekifogni most, egy könnyített verzióban, aztán meglátom bírom-e. Ha nem, akkor kényszerpihenő :( 

Azért nehéz ez most nekem, mert egyértelműen látom az eredményeket az 1 hét letelte után, érzem és látom, hogy ez a T25 JÓ nekem, még úgy is, hogy sajnos még mindig jutalmazom magam pár jó falattal. 
Huhh erről akarok írni nektek - mármint az étkezésemről. Nálam ez kardinális probléma, ráadásul elég sok szabályt próbálok betartani, ami nem könnyű. 
Mindennek a tetejében időről-időre felülvizsgálom magamat, az eredményeimet, a kívánósságomat, a táplálkozási nézeteimet, a tüneteimet, hiánytüneteimet. Egyszóval állandó önvizsgálatot tartok. 

Vekerdy tanár úrnál olvastam (nem pontos az idézet), hogy a folyamatos kételkedés vezet a saját meggyőződés kialakulásához! E szerint jó úton haladok. 

Szólj hozzá!

Címkék: Focus T25

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyhatsz.blog.hu/api/trackback/id/tr365772154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása